Nova Skills
Certyfikowany Asystent Zarządu Spółki z o.o. i akcyjnej
Warsztaty opierają się na unikalnym modelu kompetencyjnym Asystentów Zarządu i Rad Nadzorczych opracowanym przez ekspertów i praktyków od wielu lat wspierających działania Biur Zarządu.

Dwa starannie opracowane moduły zapewniają kompleksowe i wielopoziomowe przygotowanie uczestników do reprezentowania i skutecznego wspierania działań Zarządów i Rad Nadzorczych spółek z o.o. i akcyjnych.
KORZYŚCI
Dzień I – Kompendium Prawa Spółek - praktyka działania Asystenów Zarządu spółek z o.o. i akcyjnych
  • poznasz kluczowe aspekty prawne funkcjonowania organów spółek
  • dowiesz się jakie kompetencje posiadają członkowie poszczególnych organów
  • zdobędziesz wiedzę nt. obsługi zarządu i rad nadzorczych w zakresie dokumentacji
  • dowiesz się jak zawierać oraz zabezpieczać umowy i kontrakty
  • poznasz zasady przechowywania i udostępniania dokumentacji korporacyjnej
Dzień II - Efektywność osobista i organizacja pracy Asystentów Zarządu
  • poprawisz swoją efektywność oraz lepiej zorganizujesz pracę własną oraz innych
  • dowiesz się jak sprawnie komunikować się z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • nauczysz się rozwiązywać problemy i zarządzać trudnymi sytuacjami w pracy biura
  • odkryjesz w sobie motywację i energię do rozwijania swoich kompetencji i zdolności
  • poznasz podstawy biznesowego savoir-vivre`u, etykiety, precedencji i zachowania się w sytuacjach towarzyskich
  • nauczysz się profesjonalnie reprezentować Firmę w sytuacjach biznesowych i towarzyskich
Metedologia: 80/20 - 80% zajęć stanowią ćwiczenia 20% prezentacje i mini-wykłady
  • Rozwiązywanie realnych sytuacji, konkretnych przypadków uczestników szkolenia przez nich samych z pomocą trenera (ćwiczenia te są realizowane indywidualnie, w parach, w grupach)
  • Indywidualne prace nad rozwojem kompetencji w określonych obszarach
  • Feedback trenera (komentarze, naprowadzanie na optymalne rozwiązania = facylitacja, sugestie rozwiązań)
  • Analiza studiów przypadków uczestników (case study’s) oraz dyskusje moderowane
  • Testy i kwestionariusze
PROGRAM
Dzień I – Kompendium Prawa Spółek - praktyka działania Biura Zarządu
 
Problematyka obrotu gospodarczego i zawieranych w nim umów
  • Formy prowadzenia działalności gospodarczej w kraju
  • Miejsce rejestracji przedsiębiorców
  • Dokumenty zaświadczające o wiarygodności przedsiębiorców (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenie z CEIDG)
  • Zasady zawierania umów w firmie i sporządzania aneksów
  • Osoby uprawnione do zawierania umów w firmie: działanie przez wspólników, członków zarządu, pełnomocników, prokurentów
  • Co to jest prokura?
  • Formy czynności prawnych (pisemna, akt notarialny, notarialne poświadczenie podpisu…)
  • Zasady uwierzytelniania dokumentów
Rodzaje dokumentacji w firmie
  • Umowa z kontrahentami
  • Dokumentacja korporacyjna (umowa spółki, statut, akt założycielski, uchwały, protokoły, regulaminy zarządu i rady nadzorczej)
  • Regulaminy w firmie i ich rodzaje
Szczegółowe zagadnienia z zakresu prawa spółek
  • Rodzaje spółek
  • Kapitał zakładowy, pojęcie wkładu, udziału, aportu
  • Organy spółek, czy każda spółka musi mieć organy
Zarząd
  • Rola zarządu w spółce, zadania i kompetencje
  • Obowiązki członków zarządu w związku z zakończeniem roku obrotowego
  • Sporządzenie sprawozdania zarządu z działalności spółki
  • Co powinno zawierać sprawozdanie zarządu? (podstawowe błędy popełniane przy pisaniu sprawozdań)
  • Opinia biegłego rewidenta, kiedy jest sporządzana oraz jej znaczenie
  • Sprawozdanie finansowe i jego elementy
  • Jakie dokumenty są składane obligatoryjnie przez spółkę do Krajowego Rejestru Sądowego w związku z zakończeniem roku obrotowego?
Rada Nadzorcza
  • Rola Rady Nadzorczej w spółce
  • Zadania i kompetencje
Zgromadzenie wspólników
  • Rola Zgromadzenia Wspólników w spółce
  • Zadania i kompetencje
Dzień II - Efektywność osobista i organizacja pracy Asystentów Zarządu

Standardy komunikacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Diagnoza umiejętności komunikacyjnych
  • Zakłócenia w komunikacji
  • Jak mówić, aby ludzie czuli się rozumiani, a nie ignorowani?
  • Na czym polega język świata rozmówcy
  • Dopasowanie do rozmówcy – zastosowanie indywidualnych stylów komunikacyjnych - diagnoza
  • Jak przekazać swoje stanowisko, by było ono rozumiane?
  • doskonalenie umiejętności w sytuacjach ćwiczeniowych
  • Aranżacja trudnych sytuacji oraz informacja zwrotna i powtórzenia z zastosowaniem nowych możliwości
  • Rola dystansu i angażowania się w komunikacji
  • Zbieranie informacji o potrzebach działów w firmie
  • Uzyskanie informacji od przełożonych
Efektywność i organizacja czasu pracy Asystenta Zarządu
  • Diagnoza własnej struktury czasu
  • Jaki wpływ ma Twoja struktura czasu na organizowanie działań i zadań?
  • Jak postrzegasz czas – test postrzegania  wg Zimbardo - diagnoza
  • Jakie są Twoje kluczowe obszary działania?
  • W jaki sposób wartościujesz czas?
Postawa i rola Asystenta Zarządu, samoświadomość, postawa, zachowania
  • Model SMART – zarządzanie celami
  • Zarządzanie trudnymi sytuacjami
  • Radzenie sobie z trudnymi pytaniami, wątpliwościami i zastrzeżeniami przy użyciu języka perswazji
Inteligencja emocjonalna
  • Umiejętność panowania nad emocjami a sztuka autoprezentacji
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna 
  • Kontrola w relacjach z innymi
  • Wewnętrzny dialog a emocje
  • Inteligencja emocjonalna
  • Empatia
  • Wnioski ze spotkań z pracownikami i klientami
Asertywność
  • Co to znaczy być asertywnym?
  • Stosowanie drabinki interwencji w rozmowie z pracownikiem
  • Koncepcja Pameli Butler
  • Jak mnie widzą inni?
  • Technika zdartej płyty i zamglenia
  • Udzielanie pracownikom pozytywnej i negatywnej informacji zwrotnej
  • Kiedy należy powiedzieć „nie”, czyli asertywne stawianie granic
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Godziny zajęć:
Dzień I 10:00 - 17:00
Dzień II  9:00 - 16:00


Miejsce:
JM HOTEL 4*
ul. Grzybowska 45
00- 844 Warszawa

Noclegi (podane ceny zawierają podatek Vat):
319 zł - pokój jednoosobowy ze śniadaniem
359 zł - pokój dwuosobowy ze śniadaniami
40 zł - miejsce w garażu podziemnym

Rezerwacja: 22 278 89 14

Podczas rezerwacji prosimy o podanie hasła "NOVA SKILLS" - preferencyjne ceny obowiązują wyłącznie dla Klientów Nova Skills na powyższe hasło w terminie szkolenia.

jmhotel

15-16.02.2016
Miejsce:
Warszawa
Kategoria:
BIURO ZARZĄDU
Przy zgłoszeniu 1 os.:
970.00 PLN + VAT
Przy zgłoszeniu 2 os. i więcej:
870.00 PLN + VAT

Eksperci
mec.  Agnieszka Lisak
Radca prawny. Od 2004 roku zajmuje się obsługą podmiotów gospodarczych w ramach prowadzonej przez siebie kancelarii prawnej. ... czytaj więcej
 Cyprian Jędrkowiak
EXECUTIVE COACH & TEAM COACH, Trener, Konsultant Jest certyfikowanym Coachem ICC (International Coaching Community) oraz ... czytaj więcej
kontakt
Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
(22) 100 45 55
Polecamy także
23-24.08.2016
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
25-26.08.2016
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
29-30.08.2016
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
27-28.09.2016
Warszawa
Kategoria: PRAWO GOSPODARCZE
26-27.10.2016
Warszawa
Kategoria: PROFESJONALNA ASYSTENTKA/OFFICE MANAGER
16-17.11.2016
Warszawa
Kategoria: BIURO ZARZĄDU
24-25.11.2016
Warszawa
Kategoria: BIURO ZARZĄDU
28-29.11.2016
Warszawa
Kategoria: PRAWO GOSPODARCZE
23-24.08.2016
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY