Nova Skills
Google Adwords LAB. Oficjalne warsztaty w ramach programu Google Certified Trainer

actGoogle Adwords LAB to warsztaty prowadzone na mocy umowy podpisanej z Google w ramach programu Google Certified Trainer.

Każdy uczestnik otrzyma oficjalny certyfikat ukończenia warsztatów Google.

KORZYŚCI
Uczestnicy wspierani przez trenera będą samodzielnie tworzyć kampanie Google.

Dzięki udziałowi w tych warsztatach:

  • Dowiesz się jak wykorzystać kluczowe narzędzia – płatne i bezpłatne – udostępnione przez Google
  • Otrzymasz i wypracujesz praktyczne rozwiązania i schematy wykorzystania narzędzi Google
  • Nauczysz się analizować i interpretować kluczowe wskaźniki komunikacji online udostępnianych przez narzędzia Google
  • Dowiesz się jak wykorzystać narzędzia Google w Strategii marketingowej oraz jak wykorzystać aplikacje Google do zwiększenia sprzedaży i promocji marki w Internecie
  • Otrzymasz praktyczne wsparcie w budowaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem rozwiązań Google
  • Zdobędziesz nowe narzędzia Google udostępnione dla marketingu, PR, HR i działów sprzedaży
  • Poznasz Tips & tricks profesjonalistów oraz rozwiązania, których Google nie promuje wśród użytkowników
Dodatkowo każdy uczestnik otrzyma:
  • Bezpłatny 2 - miesięczny pakiet konsultacyjny Coach on Demand, w ramach którego będziesz mógł konsultować się z trenerem również po zakończeniu warsztatów.
  • Kupon o wartości 250zł do wykorzystania w nowej kampanii Google
  • Oficjalny certyfikat ukończenia warsztatów Google.
Uczestnicy proszeni są o zabranie na warsztaty laptopa.
PROGRAM
DZIEŃ I - poziom podstawowy

1. Wprowadzenie

  • Środowisko marketingu internetowego i specyfika reklamy w Google

- Rodzaje reklam w Internecie
- Specyfika reklam w wyszukiwarkach
- Podstawy Google AdWords: funkcje zalety i podstawowe pojęcia
- Wyszukiwarka i sieć partnerska Google
- Modele płatności za reklamy

  • Zakładanie konta Google AdWords oraz planowanie kampanii (część praktyczna)
2. Budowa kampanii Adwords (część praktyczna)
  • Tworzenie listy słów kluczowych
  • Tworzenie przekazów reklamowych
  • Strony docelowe kampanii AdWords
  • Wynik Jakości
  • Interpretacja wskaźników kampanii AdWords
3. Tworzenie kampanii Adwords (część praktyczna)

4. Optymalizacja kampanii Adwords

  • Listy słów kluczowych
  • Efektywności reklam
  • Stron docelowych
4. Integracja Adwords z Analytics

DZIEŃ II - poziom zaawansowany

1. Dynamic Keyword Insertion – dynamiczne tworzenie treści reklamowych w sieci wyszukiwania

2. Sieć reklamowa Google (część praktyczna)
  • Miejsca wyświetlania reklam – różnice
  • Rodzaje reklam w sieci reklamowej Google
  • Ustawienia kampanii skierowanej na sieć reklamową
  • Remarketing w sieci reklamowej Google
  • Darmowe narzędzie do tworzenia banerów graficznych
3. Remarketing w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej (cześć praktyczna)

4. Automatyzacja pracy - Reguły automatyczne (cześć praktyczna)

5. Konwersja (cześć praktyczna)

6. Google Analytics - mierzenie skuteczności kampanii (cześć praktyczna)

7. Google Grants - program wspierający organizaje non-profit

INFORMACJE ORGANIZACYJNE
W ramach uczestnictwa zapewniamy również: materiały drukowane, lunch bufet, nielimitowany bufet kawowy (kawa, herbata, soki, woda, ciastka, owoce) oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Godziny zajęć:
Dzień I - 9:00 - 17:00
Dzień II - 9:00 - 17:00

Miejsce:
Warsaw Trade Tower
Chłodna 51
39 piętro



11-12.05.2017
Miejsce:
Warszawa
Kategoria:
MARKETING
Przy zgłoszeniu do 05 maja 2017:
890.00 PLN + VAT
Później:
1090.00 PLN + VAT

Eksperci
 Maciej Wiśniewski
Certyfikowany Trener Google AdWords. W 2015 roku w ramach 17 praktycznych szkoleń z narzędzi Google przeszkolił prawie 300 ... czytaj więcej
kontakt
Masz pytania?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
(22) 100 45 55
Polecamy także
21-22.08.2017
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
23-24.08.2017
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
23.08.2017
Sopot
Kategoria: NOVA SUMMER ACADEMY
26-27.09.2017
Warszawa
Kategoria: PROFESJONALNA ASYSTENTKA/OFFICE MANAGER